تولید محتوا

تولید محتوا، پایه و اساس بازاریابی دیجیتال مدرن است. در واقع تولید محتوا به فرآیند تحقیق کردن، ایده پردازی و تبدیل ایده‌ها به محتوایی ارزشمند برای کاربران است که می‌تواند محصول یا خدماتی را برای کاربر معرفی کند. اما کاربرد تولید محتوا چیست؟ یک محتوای دیجیتالی می‌تواند با اشکال مختلفی مثل صفحه وب، وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدیو و یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود. هدف اصلی و کاربرد تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال، جذب مخاطب یا مشتری است. محتوا می‌تواند در عین حال که اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری خرید را در اختیار مشتریان قرار دهد، شخصیت برند شما را هم شکل می‌دهد. هر روزه میلیون‌ها محتوا به صورت آنلاین منتشر می‌شود، بنابراین برای متمایز بودن و تأثیرگذاری بیشتر روی مشتریان، شما باید ایجاد محتوا باکیفیت را سرلوحه کارتان قرار دهید. تفاوت فاحشی بین یک محتوای باکیفیت و بی‌کیفیت وجود دارد. یک محتوای خوب مثل ستاره‌ای در آسمان همیشه روشن است، در حالی که محتوای بی‌کیفیت در بین میلیون‌ها محتوای اینترنتی محو می‌شود. یک محتوا باکیفیت باید به سوالات مخاطب پاسخ دهد، نیازهای او را برطرف کند، به موضوع خاصی اشاره کند، سرگرم کننده باشد یا چیزی را به کاربر آموزش دهد تا ارزشمند باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.