ترفندهای محتوانویسی برای وب سایت ها و فروشگاه ها

ما سعی می کنیم در مقاله ترفندهای محتوانویسی برای وب سایت ها و فروشگاه ها، اطلاعاتی در مورد تولید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی ترفندهای تولید محتوا برای سایت بپردازیم و نحوه محتوا نویسی برای سایت ها رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین اگر قصدتون سفارش تولید محتوا یا تهیه اون هستش. بهتره بدونین افراد زیادی برای رشد کسب و کار خود به محتوا نویسی و بازاریابی محتوا روی آوردن. چون محتوا نویسی فرصتی هست که می تونین برای اثبات خود به مشتریان بالقوه استفاده کنین. این محتوا می تونه شامل وبلاگ نویسی، ویدیو، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیک یا وبینار و انواع دیگر محتوا باشه. همچنین ایجاد محتوای کاربردی، اصلی ترین ابزار بهینه سازی موتور جستجو هست. بدون محتوا چیزی برای جستجو در صفحات وب به اشتراک گذاشتن وجود نداره. اصل و اساس بازاریابی درونگرا در سایت بر تولید محتوای جذاب هست.

محتوا چیست؟

محتوا بخش مهم و ضروری برای ایجاد ارتباط بین کسب و کار و مشتری هست. به کمک محتوا هست که مردم اطلاعات برند رو پیدا کرده، از اون استفاده نموده و به اون عمل می کنند. در حال حاضر که بسیاری از کسب و کارها در مورد مدیریت محتوا، توسعه محتوا، استراتژی محتوا و هر چیز دیگه محتوا صحبت می کنند، پیدا کردن معنی دقیق محتوا سخته. همچنین محتوا اطلاعات و تجربه هایی هست که به دست کاربر نهایی یا مخاطب میرسه. 

چیزی هست که از طریق برخی از رسانه ها به صورت صوتی، متنی یا از طریق هر کدوم از هنرهای مختلف بیان میشه. محتوا ارائه اطلاعات با یه هدف خاص به مخاطبان از طریق یه کانال و در یه فرم خاص هست. به این ترتیب، شما نیز می تونین با انتشار محتوا در وبسایت خودتون با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و میزان بازدید و فروش محصولات و خدمات سایت خودتون رو افزایش بدین و درآمد زیادی به دست بیارین.

نحوه محتوا نویسی برای سایت ها چگونه است؟

با توجه به نیاز فراوان به تولید محتوا در گسترش تکنولوژی به دلیل اینکه ایجاد یه وبسایت هزینه کمتری نسبت به کسب و کار سنتی داره و همچنین گسترده تر از کسب و کار سنتی هست و به یه فضای به خصوصی محدود نیست، در کسب و کارهای آنلاین نیاز به تولید محتوا احساس میشد، به همین دلیل کار تولید محتوا یا محتوا نویسی ایجاد شد. به عبارت دیگه، به مرور زمان و با گسترش فضای اینترنت و تکنولوژی همه چیز پیشرفت کرد و تعداد سایت های مختلف به مرور زمان بیشتر و بیشتر شد، شرکت گوگل برای این ابزار خود الگوریتم هایی رو در نظر گرفت که افراد در صورت رعایت کردن همه اون ها به اصطلاح تولید محتوا سئو شده رتبه بالایی در موتورهای جستجو کسب می کنند و سایت ها در صفحات اول به نمایش در میان.

یادگیری این قوانین و الگوریتم های گوگل برای کار تولید محتوا نویسی ضروری هست. رتبه گرفتن در گوگل فقط به قوانین سئو مربوط نمیشه و سایتی که بیشتری بازدید رو داشته باشه و مخاطبان زیادی به اون وبسایت علاقه داشته باشن نیز از معیارهای گوگل برای افزایش رتبه هست. البته این رو نیز باید فراموش نکنیم که کار تولید محتوا تنها محتوای متنی نیست و انواع محتواهای دیگه از جمله محتوای تصویری، محتوای ویدیویی، محتوای صوتی نیز وجود داره و برای فعالیت در اون ها نیز باید اصول و قواعد خاصی رو آموزش دید و اقدامات به خصوصی رو انجام داد. ولی میشه همراه این نوع محتوا ها برای تاثیرگذاری بیشتر محتوای متنی نیز استفاده کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.